8aTworzę medytacje prowadzone od ponad 25 lat. Wiele z nich dostępnych jest na YouTube

Wiele z tych nagrań ma swoje wersje personalizowane, czyli wersje, w których słychać imię użytkownika. Zamawiając takie nagranie, usłyszysz w nim swoje własne imię. To bardzo wzmacnia siłę oddziaływania takiego nagrania na podświadomość. “Efekt imienia” to zjawisko bardzo dobrze zbadane naukowo i potwierdzone. Opisy tych oraz wielu innych nagrań, znajdziesz na tej stronie

Poniżej znajdziesz listę moich bezpłatnych nagrań, do których dostęp będziesz mieć tylko z tej strony:

Antystres 3

Inna wersja nagrania na YouTube, zatytułowanego “Antystres 3”, którego zadaniem jest redukcja poziomu stresu. W tym nagraniu przechodzisz przez proces rozpoznawania źródeł stresu, którymi są myśli i pełna z nimi identyfikacja. Poprzez słuchanie nagrania możesz odkryć zdrowy dystans do swoich myśli i warunkowanych przez nie emocji. W ten sposób możesz obniżyć poziom napięcia, a nawet zupełnie się od niego uwolnić. Słuchaj nagrania w słuchawkach, nie za głośno, tak by wyraźnie słyszeć mój głos, ale żeby jednocześnie był ona dla Ciebie przyjemny. Jeżeli zauważysz, że podczas słuchania masz tendencję do zasypiania, weź kilka głębokich oddechów, albo zmień pozycję ciała na siedzącą lub nawet usiądź na krześle bez opierania się…

Nagranie trwa 22’46”. Słuchaj go w słuchawkach.

 

 


Magiczne jezioro

Nagranie głęboko relaksującej wizualizacji oczyszczającej i odprężającej kąpieli w “magicznym jeziorze”. Zawiera wyobrażenia o charakterze baśniowym, magicznym, irracjonalnym, które głęboko wpływają na podświadomość. Nie musisz mieć wielkich zdolności wizualizacyjnych, by odnieść korzyści z nagrania, wystarczy że pozwolisz poprowadzić swoją wyobraźnię. Autorem tekstu jest Piotr Pietryk. Jest ono nagrane w dwóch wersjach, dla kobiet i mężczyzn. W języku polskim, w odróżnieniu od angielskiego, niektóre słowa w zależności od rodzaju różnią się końcówkami. Najlepiej nagrania słuchać w pozycji lezącej. Jeżeli w czasie jego słuchania odpłyniesz głęboko w nieświadomość lub zaśniesz, poddaj się temu i odpręż się. Nastaw sobie ew. budzik na 20-15 minut.

Nagranie trwa 18’10”. Słuchaj go w słuchawkach.

Wersja dla kobiet

 

Wersja dla mężczyzn

 


Wodospad

Najnowsza wersja jednego z najstarszych moich nagrań, po raz pierwszy nagranego w 2001 roku. Wizualizacja w stanie głębokiego, hipnotycznego i przyjemnego transu, która przeprowadza Cię przez proces oczyszczania Twojej podświadomości i ciała, używając do tego symbolicznego, katatymicznego obrazu wodospadu i kąpieli w nim. Ten wewnętrzny wodospad obmywa i oczyszcza Twoje ciało i umysł. Efektem jest głębokie poczucie odprężenia, uspokojenia. Przy regularnym poddawaniu się tej wizualizacji, na podświadomym poziomie mogą rozpocząć się procesy oczyszczania ciała z dolegliwości i chorób, ze złych emocji, stresu, niepotrzebnych lub toksycznych relacji itp.
Jeżeli zauważysz, że w trakcie nagrania odpływasz w sen, następnym razem wysłuchaj go na siedząco, albo nawet siedząc bez oparcia.
Nagranie trwa 28’59”. Słuchaj go w słuchawkach.

Wersja dla kobiet

 

Wersja dla mężczyzn

 


Świadek 2013

Nagranie medytacji w wersji z 2013 roku, inspirowanej nauczaniem Ramany Maharshiego – jednego z największych mistrzów medytacji, mędrców i nauczycieli duchowych XX wieku. Ramana zmarł w 1950 roku, ale był inspiracją dla wielu pokoleń poszukiwaczy duchowych i praktykujących medytację. Jego metoda medytacji opiera się na procesie odróżniania prawdziwego “Ja” od wszystkiego co nie jest ostatecznym podmiotem doświadczenia, więc nie jest “mną”. W tym procesie uświadamiamy sobie kolejne warstwy fałszywych utożsamień: ciało, emocje, pragnienia, myśli itd. Pozostajemy z prostym poczuciem istnienia poza tymi zmiennymi formami. Istnienia które jest niezmienne, zawsze obecne, które jest źródłem spokoju, akceptacji i nieuwarunkowanego szczęścia. Nie ma w nim żadnego lęku.

Nagranie trwa 19’05”. Można go słuchać w słuchawkach lub bez słuchawek.

 

 


Medytacja z oddechem

Nagranie hinduskiego instrumentu o nazwie tampura, który jest doskonałym tłem do praktyki medytacji. Medytację z oddechem praktykuje się w takich szkołach, jak buddyzm tybetański, vipassana, mindfulness, zen, joga i in. Trzydziestominutowe nagranie rozpoczyna krótki, trzyminutowy wstęp – instruktarz medytacji. Chodzi w niej o to, by delikatnie, w zrelaksowany sposób powracać swoją uwagą do prostego doświadczenia oddychania. Nie wymagasz od siebie, ani od otoczenia niczego, nie osądzasz niczego, akceptujesz wszystko takim, jakie jest tu i teraz, z chwili na chwilę. Medytacja wprowadza głębokie odprężenie, pozwala poczuć wewnętrzną wolność od utożsamienia się ze strumieniem myśli, emocji, pragnień, ocen, wymagań zakorzenionych w poczuciu odrębności,  w poczuciu siebie, jako indywidualnej, ograniczonej i śmiertelnej jednostki. Dzięki temu poczuć możesz głęboki spokój, zdrowy dystans oraz poczucie wolności od utożsamienia z umysłem, które jest źródłem wewnętrznej siły. Ta energia spokoju i skupienia w codziennym życiu, bardzo przydaje się, by zmieniać swój umysł i podświadomość.

Nagranie trwa 30′. Można go słuchać w słuchawkach lub bez słuchawek.

 


Moc przemian

Hipnotyczne nagranie transowe, którego zadaniem jest wpłynięcie na Twoją podświadomość i wywołanie w niej głębokiego przekonania, że zmiany, które planujesz w swoim życiu, zakończą się sukcesem. Efektem nagrania jest zwiększona motywacja do pracy nad zmianami, wiara w własne możliwości. Regularne słuchanie pomaga w trzymaniu się zaplanowanych zachowań, niezależnie od tego czy są to zachowania związane z Twoim zdrowiem, sylwetką (dieta, ćwiczenia), czy z sukcesem materialnym (twórczość, biznes, inwestycje), czy też osobistym. Pozytywna energia pojawia się w Twoim doświadczeniu, jako naturalny rezultat słuchania w stanie przyjemnego transu.

Nagranie trwa 17’25”. Słuchaj go w słuchawkach.

 

Wersja dla kobiet

 

Wersja dla mężczyzn

 


Hipnagogia – wieloryby 2004

Nagranie transowe, przeznaczone do eksperymentowania ze stanami hipnagogicznymi, czyli stanami na granicy snu i czuwania. Wszyscy przechodzimy przez ten stan za każdym razem, gdy zasypiamy lub budzimy się. Niestety, trwa to zazwyczaj zbyt krótko, by doświadczyć świadomie doznań hipnagogicznych, które obejmują: krótkie wizje figur geometrycznych i kształtów, fragmenty twarzy, postaci, całych krajobrazów, całe sny hipnagogiczne, doświadczenia ruchu i dotyku, wibracji w ciele, unoszenia się lub spadania, słyszenie gwizdów, szumów i pisków, fragmentów muzyki, głosów, słów i zdań… itd. Mózg zasypiając, tworzy własne doświadczenia, bez kontaktu z narządami zmysłów, swego rodzaju półsny. Świadomość jest jeszcze w pełni obudzona, a mózg już śpi. Hipnagogia, znane badaczom od setek lat, łącza się z twórczością, rozwiązywaniem problemów, intuicją, doświadczeniami duchowymi itp.

Nagranie trwa 40’39”. Słuchaj go w słuchawkach.

 


Kolejne nagrania na kanale YouTube 🙂